تهران وام

آدرس ما:

صادقیه، مجتمع آتنا

ایمیل ما:

info@tehran-vam.com

طرح نگین آتیه بانک سپه

به این مطلب امتیاز دهید

بعد از تلاش‌های سخت و تحقیقات گسترده، یکسری از افرادی که به مدت حداقل دو ماه در بانک سپه پس‌انداز کرده‌اند، می‌توانند به عنوان یک شریک در طرح نگین آتیه بانک سپه ۱۴۰۳ ثبت نام کرده و از امتیازات این وام بهره‌مند شوند. بانک سپه اقدام به ارایه چندین برنامه تسهیلاتی کرده است که امکان شرکت افراد حقیقی و حقوقی در طرح نگین آتیه را فراهم کرده است.

حداکثر مبلغ وام قابل اخذ در طرح نگین آتیه بانک سپه 1403، پنج میلیارد تومان است که این موضوع توجه فراوانی را به خود جلب می‌کند. برای استفاده از این تسهیلات، افراد باید بدون بدهی به بانک و چک برگشتی باشند و مدارک مورد نیاز برای تضمین وام را ارائه دهند. آشنایی با شرایط دریافت وام به تصمیم‌گیری سریع‌تر و رضایت‌بخش تر منجر خواهد شد.

این مقاله به بررسی سوالات متداول درباره طرح نگین آتیه بانک سپه ۱۴۰۳ پرداخته و سپس به شرح شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات پرداخته است. افراد حقیقی و حقوقی از طریق مطالعه این مقاله و مشاهده جدول تسهیلات و محاسبه معدل حساب وام، اطلاعاتی در خصوص نحوه دریافت وام، مبلغ وام، نرخ سود و روش بازپرداخت کسب خواهند کرد.

طرح نگین آتیه بانک سپه 1403 چیست

پاسخ به سوال درباره طرح نگین آتیه بانک سپه 1403 باید این باشد که این طرح، یکی از برنامه‌های وام ارائه شده توسط بانک سپه است که برای افراد حقیقی و حقوقی با حداقل دو ماه سابقه سپرده‌گذاری در بانک سپه قابل دسترسی است. این طرح به افراد این امکان را می‌دهد که با افزایش مدت و میزان سپرده، از مزایای بیشتری بهره‌مند شوند و حداکثر تا 5 میلیارد تومان کمک هزینه دریافت کنند.

جدول و محاسبه معدل حساب وام نگین آتیه نشان می‌دهد که حداکثر مدت سپرده‌گذاری 1 سال است و متقاضیان وام می‌توانند حاشیه 50 الی 200 درصد سپرده خود را دریافت کنند. مدت زمان بازپرداخت بستگی به مبلغ دریافتی دارد و توسط کارشناسان تعیین خواهد شد و به متقاضی اطلاع داده خواهد شد.

شرایط ثبت نام در طرح نگین آتیه بانک سپه ۱۴۰۳ شامل چندین مورد می‌باشد که یکی از آن‌ها عدم داشتن بدهی به بانک است. افراد همچنین باید در چهارچوب ضوابط بانک، وثیقه ارائه دهند یا ضامن معرفی کنند. کارشناسان پس از بررسی وضعیت درخواست متقاضی، نحوه ضمانت را مشخص خواهند کرد.

شرایط دریافت وام طرح نگین آتیه بانک سپه

دریافت وام بدون سود و کارمزد بانک سپه برای افراد حقیقی و حقوقی به یک اندازه متغیر است و متقاضیان باید طبق مقررات مربوطه برای ثبت درخواست اقدام کنند. قبل از بررسی جدول و محاسبه معدل حساب وام نگین آتیه، مطالعه شرایط و اهداف درخواست وام بدون سود و کارمزد ضروری است که در ادامه به طور جامع شرح داده می‌شود.

شرایط دریافت وام طرح نگین آتیه بانک سپه اشخاص حقیقی

  • اشخاص حقوقی برای ثبت‌نام در برنامه نگین آتیه بانک سپه 1403 بایستی دارای مجوز کسب و کار اینترنتی باشند و به صورت قانونی فعالیت و کسب درآمد داشته باشند. همچنین، این افراد باید حداقل 2 ماه سابقه سپرده گذاری در بانک سپه داشته باشند و مبلغ حداقل سپرده گذاری آنها باید 1 میلیون تومان یا بیشتر باشد.
  • شرایط درخواست وام بدون سود و کارمزد طرح نگین آتیه بانک سپه برای افراد حقوقی پس از دریافت تسهیلات، آنان همچنان امکان استفاده از حساب و اخذ امتیاز را خواهند داشت. افراد حداکثر مبلغ قابل دریافت را به عنوان وام دریافت کرده و در نهایت می‌توانند مازاد امتیاز را منتقل کرده و اطرافیان خود را واجد شرایط دریافت تسهیلات سازند.
  • اشخاص حقیقی تنها در صورتی می‌توانند ثبت نام در برنامه نگین آتیه بانک سپه 1403 را داشته باشند که از یک حساب با معدل مشخص برخوردار و حداقل 2 ماه در این مرکز مالی سپرده گذاری انجام داده باشند. حداقل مبلغ برای سپرده گذاری یک میلیون تومان بوده و معاشرت با این لیست اطلاعات لازم را فراهم می‌کند:
    • برخورداری از سابقه بدون چک برگشتی یا بدهی معوقه
    • سابقه 2 تا 12 ماه سپرده گذاری
    • حساب کوتاه مدت ماهانه برای سپرده گذاری با حداقل مبلغ 1 میلیون تومان
    • امکان وکالتی کردن حساب
    • نسبت مبلغ تسهیلات به سپرده 50 الی 200 درصد و متغیر بودن سود وام از 8 الی 23 درصد
  • امکان انتقال امتیاز به خانواده اولیه (مانند مادر و پدر، خواهر و برادر، فرزند و همسر) وجود دارد. همچنین پس از دریافت وام همچنان می‌توان از حساب استفاده کرده و از امتیاز بیشتر بهره‌مند شد. معرفی ضامن، وثیقه گذاری یا سفته گذاری در چهارچوب ضوابط بانک الزامی است.
  • هدف از برنامه نگین آتیه بانک سپه 1403، رقابت‌پذیری در بازار پول و رفع نیازهای اشخاص حقیقی و حقوقی مانند تعمیر محل کسب و کار یا برطرف کردن نیازهای شخصی است و اعطای این تسهیلات مدیریت نقدینگی را بهبود می‌بخشد. با اعطای انواع وام بانکی از جمله وام نگین آتیه، بانک سپه سهم منابع ارزان قیمت را بیشتر کرده و قیمت تمام شده پول را نیز بهینه می‌کند.

شرایط دریافت وام طرح نگین آتیه بانک سپه اشخاص حقوقی

جهت ثبت نام در طرح نگین آتیه بانک سپه 1403، افراد حقوقی نیازمند به داشتن مجوز کسب و کار معتبر هستند و باید به طور قانونی فعالیت و کسب درآمد داشته باشند. ضمناً، سپرده گذاری حداقل 2 ماهه برای این افراد الزامی است و می بایست حداقل مبلغ سپرده گذاری آنها 1 میلیون تومان یا بیشتر باشد. ملاحظه نمودن لیست زیر به یک نگاه مفید تر خواهد بود:

  • حضور مجوز کسب و کار معتبر برای اشخاص حقوقی الزامی است.
  • ایجاد حساب و انجام سپرده گذاری در بانک سپه ضروری می‌باشد.
  • این افراد می‌توانند حساب خود را وکالتی نموده و همچنین امتیاز خود را منتقل کنند.
  • نوع حساب برای سپرده‌گذاری باید کوتاه مدت و ماهانه باشد.
  • اگر فرد دارای سابقه بدهی معوقه باشد، امکان ثبت درخواست وجود ندارد.

ضمن دریافت تسهیلات، افراد حقوقی همچنان می‌توانند از حساب و امتیاز خود استفاده کرده و در صورت دریافت حداکثر مبلغ مجاز، می‌توانند مازاد امتیاز را منتقل کرده و اطرافیان خود را واجد شرایط دریافت تسهیلات سازند.

نحوه دریافت تسهیلات طرح نگین آتیه بانک سپه

می‌توان فرآیند دریافت تسهیلات را به دو دسته حضوری و غیر حضوری تقسیم نمود. برخی از افراد تمایل دارند خدمات حضوری را از کارشناسان دریافت کنند، در حالی که دیگران تمایل دارند خدمات آنلاین را بهره ببرند. در زیر به بررسی دقیق نحوه دریافت تسهیلات طرح نگین آتیه بانک سپه می‌پردازیم.

نحوه دریافت تسهیلات طرح نگین آتیه بانک سپه حضوری

اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل دارند در طرح نگین آتیه بانک سپه ۱۴۰۳ ثبت نام کنند باید مراحل مربوطه را از جمله حضور در شعب بانک را طی کرده و مراحل ثبت درخواست را انجام دهند. مراحل نام نویسی طرح نگین آتیه بررسی شده و برای کسانی که علاقه‌مند به دریافت تسهیلات 5 میلیارد تومانی هستند، اقدامات لازم ذکر شده است:

  • افتتاح حساب و سپرده‌گذاری: در ابتدا، اشخاص حقیقی یا حقوقی باید حساب در بانک سپه افتتاح کرده و سپس مبلغی را سپرده‌گذاری نمایند.
  • ثبت درخواست وام: متقاضیان می‌توانند با ارائه مدارک مربوطه، درخواست وام خود را ثبت کنند که نیازمند تکمیل فرم‌های مختلف می‌باشد.
  • ارزیابی درخواست: پس از ثبت درخواست، کارشناسان بانک سپه موارد ارزیابی را بررسی کرده و سپس جزئیات و شرایط ضمانت و اطلاعات لازم را به افراد اعلام می‌نمایند.
  • ضمانت و دریافت وام: در این مرحله، شخص باید ضامن یا وثیقه‌گذاری را انجام داده و سپس تسهیلات اعطا شده و می‌تواند از آن استفاده نماید.

محدودیتی برای استفاده از وام نگین آتیه وجود ندارد و دریافت‌کنندگان می‌توانند از آن برای رفع نیازهای شخصی یا گسترش کسب و کار استفاده کنند. همچنین، افراد می‌توانند امتیاز خود را به بستگان خود واگذار کرده و از لحاظ انتقال امتیاز محدودیتی وجود ندارد.

نحوه دریافت تسهیلات طرح نگین آتیه بانک سپه غیر حضوری

امکان ثبت نام آنلاین در برخی از برنامه‌های تسهیلاتی بانک سپه وجود دارد، اما در مورد ثبت نام طرح نگین آتیه بانک سپه ۱۴۰۳ در فضای مجازی هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. اشخاص می‌توانند محاسبه نرخ وام و جزئیات مربوط به حساب خود را در وب‌سایت رسمی بانک سپه به آدرس www.banksepah.ir انجام دهند، اما برای ثبت درخواست وام باید به شعب مختلف بانک مراجعه نمایند.

روش دریافت تسهیلات طرح نگین آتیه بانک سپه به گونه‌ای است که ابتدا باید یک سپرده حداقل 2 تا 12 ماهه ایجاد کرده و سپس وضعیت متقاضیان توسط کارشناسان بانک بررسی شود. به دلیل مبلغ بالای تسهیلات و نیاز به بررسی دقیق وضعیت درخواست کنندگان، امکان ثبت درخواست اینترنتی فعلاً وجود ندارد و فقط امکان ثبت درخواست به صورت حضوری در شعب بانک امکان‌پذیر است.

تهران وام

با گرفتن وام آزاد فوری از تهران وام به هر آرزویی که تا به الان داشتید خواهید رسید و دیگر لازم نیست برای رسیدن به خواسته هایتان شرایط سخت وام دهی بانک‌ها را تحمل کنید.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان وام مورد نیازتان وام با سند ملکی، وام با سند خودرو، وام با طلا و وام با سیم کارت دریافت کنید.

همچنین دیگر نیاز نیست درگیر پیدا کردن ضامن مناسب برای بانک را داشته باشید؛ ضامن شما تمام مواردی است که به عنوان سند تا زمان تسویه وام، نزد موسسه باقی می‌ماند.

تهران وام برترین مرکز ارائه دهنده وام فوری یک روزه با بیش از 15 سال سابقه درخشان با کمترین میزان سود، به صورت رسمی و با ثبت در دفترخانه اسناد رسمی آماده خدمت به شما مشتریان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه تهران وام
آدرس ما:

صادقیه، مجتمع آتنا

شماره تماس ما:

09123364964

ایمیل ما:

info@tehran-vam.com