تهران وام

آدرس ما:

صادقیه، مجتمع آتنا

ایمیل ما:

info@tehran-vam.com

طرح شایان بانک ملت

به این مطلب امتیاز دهید

بانک ملت به‌عنوان یکی از بانک‌های با سابقه در حوزه بانکداری، به‌منظور ارائه تسهیلات متنوع، طرح‌های مختلفی را به‌اجرا درآورده است. یکی از این طرح‌ها، “طرح انگیزشی بانک ملت 1403” می‌باشد که با شرایط و سودهای مختلف، مبلغ متنوعی را برای متقاضیان خدمات مالی خود فراهم می‌کند.

همچنین، مشتریان فعلی یا اشخاصی که تمایل به افتتاح حساب در این بانک را دارند، می‌توانند با انتخاب “طرح انگیزشی بانک ملت” از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شوند. این اقدام برای سرعت بخشیدن به فرآیند دریافت وام، به متقاضیان کمک می‌کند.

در این مقاله، مواردی از قبیل شرایط و مدارک لازم برای استفاده از این طرح تسهیلاتی و روند دریافت وام، همچنین اطلاعات مربوط به مبلغ و سقف وام، کارمزد و نرخ سود، و نحوه بازپرداخت طرح انگیزشی بانک ملت بررسی شده است تا مخاطبان نیازمند اطلاعات موردنیاز خود را در این زمینه تأمین نمایند.

طرح شایان بانک ملت 1403 چیست؟

بانک ملت، با تمرکز بر مشتری و ارائه خدمات گوناگون بانکی، آیین‌نامه‌های مختلفی را در زمینه تسهیلات مالی انجام داده است تا افراد جامعه بتوانند از این امکانات بهره‌مند شده و امور مالی خود را به‌خوبی مدیریت نمایند. یکی از این طرح‌ها که توجه زیادی را به‌خود جلب کرده، “طرح شایان بانک ملت 1403” است.

در این طرح، افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از شرایط مناسب این تسهیلات استفاده نمایند، به‌طوری‌که برای دریافت تسهیلات، نیازمند سپرده‌گذاری در بانک می‌باشند و با افتتاح حساب در بانک ملت یا افزایش موجودی حساب‌های قبلی، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

مانند سایر طرح‌های تسهیلاتی، در طرح شایان هم، با ارائه شرایط و مدارک لازم، افراد می‌توانند روند اعطای تسهیلات را طی کرده و مبلغ معین را از بانک دریافت کرده و در زمان مقرر به‌همراه سود وام، مبلغ را بازپرداخت نمایند. در ادامه، مقاله به بررسی جزئیات بیشتر درباره طرح شایان بانک ملت پرداخت می‌کند.

شرایط دریافت تسهیلات طرح شایان بانک ملت ۱۴۰۳

آگاهی از الزامات ثبت نام در طرح‌های تسهیلاتی به افراد کمک می‌کند تا روند مربوط به درخواست وام‌های موردنیاز خود را به‌طور صحیح‌تر انجام دهند. در این بخش، شرایط برای دریافت تسهیلات طرح شایان بانک ملت 1403 بررسی می‌شود. به‌طور کلی، شرایط دریافت این طرح تسهیلاتی تا حد زیادی با سایر طرح‌ها متفاوت نیست و مشتریان بانک ملت می‌توانند به‌راحتی درخواست خود برای اخذ این تسهیلات را ثبت کنند.

شرایط دریافت تسهیلات طرح شایان بانک ملت برای اشخاص حقیقی

افراد حقیقی باید اقداماتی انجام دهند مانند افتتاح حساب‌های سپرده معمولی یا سپرده‌های قرض الحسنه در بانک ملت یا افزایش موجودی حساب‌های جاری خود. همچنین مدت ماندگاری سپرده‌های بانکی باید در بازه 2 تا 12 ماه باشد. پس از احراز این شرایط، وام‌ها به این افراد بر اساس معدل حساب آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

شرایط دریافت تسهیلات طرح شایان بانک ملت برای اشخاص حقوقی

شرکت‌ها نیز پس از اقداماتی همچون افتتاح حساب‌های سرمایه‌گذاری عادی یا قرض الحسنه جاری و یا افزایش موجودی حساب‌های جاری خود و با رعایت مدت ماندگاری سپرده (یعنی 2 تا 12 ماه)، می‌توانند کارکنان بیمه‌شده خود را برای دریافت وام به بانک معرفی نمایند. مبلغ این وام‌ها نیز بر اساس معدل حساب محاسبه خواهد شد.

در صورتی که اشخاص حقیقی یا اشخاصی که از طریق اشخاص حقوقی معرفی شده باشند، شرایط یادشده را دارا باشند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت وام طرح شایان ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، مدارک لازم باید به بانک ارائه شود و در صورت تایید بانک، مبلغ وام در زمان مشخصی به متقاضی پرداخت خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح شایان بانک ملت

پس از انجام ارزیابی موردی برای خصوصیات مربوط به درخواست وام از بانک ملت، نحوه یافتن اطلاعات لازم برای درخواست وام طرح شایان بانک ملت مشخص می‌شود. این اطلاعات، اگر چه به طور کلی برای همه افراد یکسان است، اما در ادامه، برای افراد حقیقی و حقوقی، جداگانه توضیح داده می‌شود.

مدارک لازم دریافت وام طرح شایان بانک ملت برای اشخاص حقیقی

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

مدارک مربوط به حساب سپرده در بانک ملت

مدارک ضامن یا ضامنین در صورتی که مورد درخواست بانک قرار گیرد

مدارک لازم دریافت وام طرح شایان بانک ملت برای اشخاص حقوقی

مدارک هویتی فرد معرفی شده برای درخواست وام از سوی اشخاص حقوقی

اسناد مربوط به حساب بانکی شرکت

مدارک مورد نیاز برای ضمانت

لیست دقیق مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست‌های تسهیلاتی، علاوه بر موارد فوق، برای مشتریان بانک ملت که تمایل به استفاده از طرح‌های این بانک را دارند، می‌تواند از شعب مختلف بانک ملت در سراسر کشور به دست آید.

مبلغ و سقف تسهیلات طرح شایان بانک ملت 1403

طرح اعتباری شایان بانک ملت فرصتی را برای متقاضیان خود فراهم می‌کند تا مبلغی تا 5 برابر میانگین موجودی حساب خود را تسهیلاتی دریافت کنند. بنابراین، مبلغ وام در این طرح به میانگین موجودی حساب مشتری وابسته بوده و بر اساس آن تعیین می‌شود.

در رابطه با مبلغ و سقف تسهیلات در طرح شایان بانک ملت 1403، باید بیان شود که حداقل مبلغ قابل درخواست معادل 15 میلیون تومان می‌باشد و حداکثر مبلغ قابل دریافت نیز 500 میلیون تومان می‌باشد.

سقف تسهیلات طرح شایان بانک ملت برای اشخاص حقیقی

تعیین شده است که سقف تسهیلات مربوط به طرح شایان برای افراد حقیقی که تمایل به دریافت این وام را دارند، معادل 5 میلیارد ریال یا 500 میلیون تومان است.

سقف تسهیلات طرح شایان بانک ملت برای اشخاص حقوقی

مبلغ بالای 200 میلیون تومان و معادل 2 میلیارد ریال برای افراد معرفی شده از سوی اشخاص حقوقی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از مبلغ وامی که بیشتر از سقف تعیین شده برای وام باشد، تا حداکثر 5 برابر میانگین حساب خود بهره مند شوند. در نهایت، مبلغ قابل اعطا به مشتریان بانک از طریق طرح شایان بر اساس میانگین حساب آن‌ها محاسبه خواهد شد.

کارمزد و سود وام طرح شایان بانک ملت

آگاهی از هزینه‌ها و سود وام طرح شایان بانک ملت 1403 به درخواست‌کنندگان وام، به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص دریافت تسهیلات بگیرند. در این رابطه باید بیان شود که سود وام در این طرح به مبلغ دریافتی وام وابسته است. به طور خاص، سود وام طرح شایان بانک ملت به صورت 18 درصد، 20 درصد و 23 درصد تعیین شده است و پس از بررسی شرایط و مدارک درخواست‌دهنده و تعیین مبلغ قابل اعطا، مشخص می‌شود که کدام یک از این مقادیر به عنوان سود از افراد دریافت خواهد شد.

به علاوه، باید اشاره کرد که علاوه بر سود اصلی وام، مبلغی به عنوان کارمزد برای ایجاد پرونده وام و سایر هزینه‌های جانبی مرتبط با ارائه تسهیلات از طرف بانک محاسبه می‌شود که درخواست‌دهنده وام موظف به پرداخت این مبلغ خواهد بود. برای آگاهی از میزان دقیق هزینه‌های اولیه دریافت وام، می‌توان از شعب بانک ملت استعلام کرد.

تهران وام

با گرفتن وام آزاد از تهران وام به هر آرزویی که تا به الان داشتید خواهید رسید و دیگر لازم نیست برای رسیدن به خواسته هایتان شرایط سخت وام دهی بانک‌ها را تحمل کنید.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان وام مورد نیازتان وام با سند ملکی، وام با سند خودرو، وام با طلا و وام با سیم کارت دریافت کنید.

همچنین دیگر نیاز نیست درگیر پیدا کردن ضامن مناسب برای بانک را داشته باشید؛ ضامن شما تمام مواردی است که به عنوان سند تا زمان تسویه وام، نزد موسسه باقی می‌ماند.

تهران وام برترین مرکز ارائه دهنده وام با سند خودرو با بیش از 15 سال سابقه درخشان با کمترین میزان سود، به صورت رسمی و با ثبت در دفترخانه اسناد رسمی آماده خدمت به شما مشتریان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه تهران وام
آدرس ما:

صادقیه، مجتمع آتنا

شماره تماس ما:

09123364964

ایمیل ما:

info@tehran-vam.com