تهران وام

آدرس ما:

صادقیه، مجتمع آتنا

ایمیل ما:

info@tehran-vam.com

طرح رشد بانک ملت

به این مطلب امتیاز دهید

بانک ملت از گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه ارائه خدمات مالی انجام داده و طرح‌های متنوعی را برای ارائه تسهیلات مالی به افراد طراحی کرده است. یکی از این طرح‌ها، طرح “رشد” نام دارد که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

افرادی که حساب‌های سپرده در بانک ملت دارند یا قصد افتتاح حساب در این بانک را دارند، می‌توانند درخواست خود برای بهره‌مندی از این طرح را ثبت کنند. اطلاع رسانی در مورد شرایط و جزئیات این برنامه، به افراد کمک می‌کند تا فرآیند دریافت وام خود را به راحتی و سرعت بیشتری انجام دهند.

در این مقاله به بررسی شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام طرح “رشد” بانک ملت در سال ۱۴۰۳، نحوه دریافت آن، سقف و مبلغ وام، سود و کارمزد آن و روش بازپرداخت طرح “رشد” پرداخته می‌شود تا خوانندگان به دنبال اطلاعات بیشتر برای ثبت درخواست خود باشند.

بیشتر بدانید: وام با سند خودرو

طرح رشد بانک ملت چیست؟

بانک ملت در راستای گسترش ارائه خدمات بانکی و اعطای تسهیلات، مجموعه‌ای از طرح‌های متنوع برای افراد و شرکت‌ها تدارک دیده است تا آن‌ها بتوانند نیازهای مالی خود را پاسخ دهند. یکی از این طرح‌ها، طرح “رشد” است که به مشتریان بانک ملت ارائه می‌شود.

در این طرح، اشخاص می‌توانند با افتتاح حساب‌های ویژه در شعب بانک ملت، از مزایای ویژه این طرح بهره‌مند شده و مبالغی وام با شرایط مناسب دریافت کنند. بنابراین برای استفاده از این طرح، نیاز به حساب سپرده در بانک ملت وجود دارد.

اگر متقاضیان اهلیت لازم را داشته و مدارک مورد نیاز را به موقع تحویل دهند، بانک ملت با توجه به میانگین حساب مشتریان، مبلغ موردنیاز را به عنوان وام در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد و در زمان مقرر این مبلغ همراه با سودهای تعیین شده را پرداخت خواهد کرد. این اقدام به منظور حفظ فعالیت و پویایی اقتصاد کشور انجام می‌شود. همچنین، امکان انتقال امتیاز وام طرح “رشد” به نزدیکان و کارکنان شرکت نیز وجود دارد.

شرایط و جزئیات دریافت تسهیلات طرح رشد بانک ملت 1403

آگاهی از جزئیات و شرایط مربوط به دریافت تسهیلات طرح رشد بانک ملت، به متقاضیان کمک می‌کند تا روند دریافت وام را به صورت سریع و دقیق‌تر طی کنند. دریافت این وام در قالب طرح “رشد” با پیچیدگی خاصی همراه نیست و افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند به راحتی درخواست خود را برای اخذ وام ثبت کنند.

شرایط دریافت تسهیلات طرح رشد بانک ملت برای اشخاص حقیقی

افراد حقیقی با ایجاد حساب‌های ویژه طرح “رشد” در بانک ملت و ایجاد امتیاز و میانگین حساب می‌توانند با شرط نگهداری سپرده‌ها به مدت 3 تا 6 ماه، درخواست خود را برای دریافت وام در شعب این بانک ثبت کنند.

شرایط دریافت تسهیلات طرح رشد بانک ملت برای اشخاص حقوقی

برای بهره‌مندی از تسهیلات طرح “رشد” بانک ملت، اشخاص حقوقی باید یکی از حساب‌های ویژه این طرح را افتتاح کرده و سپس کارکنان بیمه شده خود را که حقوق آن‌ها از طریق حساب‌های بانک ملت پرداخت می‌شود، به بانک جهت اخذ وام معرفی کنند. بدیهی است که افراد معرفی شده نیز باید میانگین حساب مورد نیاز را داشته باشند.

پس از تحقق شرایط لازم برای دریافت تسهیلات طرح “رشد”، اشخاص حقیقی و یا افراد معرفی شده از سوی اشخاص حقوقی، می‌توانند درخواست وام خود را ثبت نموده و مدارک موردنیاز را به بانک تحویل دهند. پس از تایید بانک، مبلغ تعیین شده طی مدت زمان مشخصی به حساب متقاضی واریز خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح رشد بانک ملت ۱۴۰۳

در بخش قبلی این مقاله به شرایط دریافت وام طرح “رشد” بانک ملت پرداخت شد. اکنون در این بخش، به بررسی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام طرح “رشد” بانک ملت در سال 1403 می‌پردازیم. این مدارک به طور کلی برای دریافت اکثر طرح‌های تسهیلاتی و برای عموم افراد مشابه است، اما در ادامه به طور جداگانه برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدارک لازم دریافت وام طرح رشد بانک ملت برای اشخاص حقیقی

مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه و کارت ملی متقاضی دریافت وام

اسناد مرتبط با حساب ویژه طرح “رشد” در بانک ملت

مدارک مرتبط با ضامن یا ضمانت‌نامه و یا مدارک لازم در صورت درخواست بانک

مدارک لازم دریافت وام طرح رشد بانک ملت برای اشخاص حقوقی

مدارک هویتی شخص معرفی شده توسط شرکت

اسناد مرتبط با حساب ویژه طرح “رشد” که توسط شرکت افتتاح شده

مدارک و اسناد مرتبط با ضمانت در صورت درخواست بانک

مدارک مذکور بالا به طور عمومی برای دریافت وام طرح “رشد” از متقاضیان دریافت می‌شود، اما مشتریان بانک ملت که تمایل به بهره‌مندی از تسهیلات طرح “رشد” این بانک را دارند، می‌توانند جهت استعلام لیست کامل و دقیق مدارک مورد نیاز، از شعب و مسئولین بانک ملت استعلام نمایند.

مبلغ و سقف تسهیلات طرح رشد بانک ملت 1403

برنامه “رشد” بانک ملت سیاستی را برای اختصاص دادن به تسهیلات خود در نظر گرفته است که برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت است. در خصوص مقدار و سقف تسهیلات این برنامه، باید توضیح داد که به طور کلی هر فرد می‌تواند تا 4 برابر میانگین موجودی حساب خود در این برنامه، تسهیلات اخذ نماید.

سقف تسهیلات طرح رشد بانک ملت برای اشخاص حقیقی

بانک ملت برای مشتریان حقیقی، سقف تسهیلات خود در طرح “رشد” را 200 میلیون تومان یا معادل 2 میلیارد ریال تعیین کرده است، به این معنا که مشتریان می‌توانند با توجه به میانگین حساب خود حداکثر تا این مبلغ، تسهیلات دریافت نمایند.

سقف تسهیلات طرح رشد بانک ملت برای اشخاص حقوقی

اشخاص حقوقی معرفی شده نیز می‌توانند به تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان دست پیدا کنند، اما مشتریان کسب و کاری بانک ملت مجاز به دریافت وام تا مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تامین سرمایه در گردش خود می‌باشند.

مشتریان بانک ملت و متقاضیان وام می‌توانند حداکثر تا 4 برابر میانگین موجودی حساب خود وام دریافت کنند، با این وجود، این مبلغ نباید از سقف تعیین شده تجاوز کند. مقدار وام قابل اعطا به مشتریان بانک ملت با توجه به این شرط تعیین می‌شود.

کارمزد و سود وام طرح رشد بانک ملت

اطلاعات مربوط به کارمزد و نرخ بهره بانک ملت برای وام طرح “رشد”، به متقاضیان وام کمک می‌کند تا تصمیم درست‌تری را برای دریافت وام بگیرند و برنامه‌ریزی بهتری برای بازپرداخت آن داشته باشند. نرخ سود طرح “رشد” بانک ملت، که با عنوان “1403” نام‌گذاری شده است، در واقع یک محدوده است که از 1 درصد تا 23 درصد متغیر است و وابسته به مبلغ دریافتی وام از سوی مشتری بانک می‌باشد.

بعد از انجام مراحل لازم برای درخواست وام طرح “رشد” بانک ملت و تأیید نهایی آن، مبلغ قابل پرداخت اقساط وام برای این طرح، با توجه به میانگین حساب مشتری تعیین می‌شود و سود مشخص شده و در قرارداد وام ذکر خواهد شد.

همچنین، به علاوه از سود وام، مبلغی به عنوان کارمزد برای تشکیل پرونده و سایر هزینه‌های جانبی اعطای وام در نظر گرفته می‌شود که وام‌گیرندگان باید در ابتدا این مبلغ را پرداخت نمایند. افراد می‌توانند جهت اطلاعات دقیق از کارمزد وام طرح “رشد” بانک ملت، از شعب این بانک استعلام لازم را به عمل آورند.

تهران وام

با گرفتن وام آزاد فوری از تهران وام به هر آرزویی که تا به الان داشتید خواهید رسید و دیگر لازم نیست برای رسیدن به خواسته هایتان شرایط سخت وام دهی بانک‌ها را تحمل کنید.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان وام مورد نیازتان وام با سند ملکی، وام با سند خودرو، وام با طلا و وام با سیم کارت دریافت کنید.

همچنین دیگر نیاز نیست درگیر پیدا کردن ضامن مناسب برای بانک را داشته باشید؛ ضامن شما تمام مواردی است که به عنوان سند تا زمان تسویه وام، نزد موسسه باقی می‌ماند.

تهران وام برترین مرکز ارائه دهنده وام فوری یک روزه با بیش از 15 سال سابقه درخشان با کمترین میزان سود، به صورت رسمی و با ثبت در دفترخانه اسناد رسمی آماده خدمت به شما مشتریان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه تهران وام
آدرس ما:

صادقیه، مجتمع آتنا

شماره تماس ما:

09123364964

ایمیل ما:

info@tehran-vam.com